LAST FRIDAY NIGHT.

Hej där! I fredags var det party på schemat. Jag, Jennifer och Felicia följde med Matti och hans kompisar till Emanuels landställe i Skanssundet, där hade vi kul hela natten fram till vid 9 på morgonen då första bussen gick. Eller de flesta gick och la sig vid typ 4-5 och sov någon timme. Smart som man är tar man av sig örhängena och lägger dom på hyllan vid sängen och glömmer dom självklart..
Igår gjorde jag inte så mycket, mådde som jag förtjänade antagligen och det var ju inte bra.. Satt på bussen på morgonen och bad till gud att inte lägga en pizza över hela bussen typ.. Nej men typ haha.
Resten av dagen tog jag det bara lungt med Jennifer.
Tog en bild av Jennifer då jag är väldigt dålig på att komma ihåg sånt

Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0