FEELS LIKE JUST YESTERDAY

Hej mina kära, Hello dear eller Hola amigos kanske?
Saksamma, kan dra en sammanfattning av det viktigaste det senaste året. Eller försöka med det jag kommer ihåg..
Ja, slutet av 2010 och början av 2011 då. Har fått en iphone i present, som jag sedan lyckades tappa någonstans ute på en 500 meters gångsträcka. Igår var det btw, så sitter med en från stenåldern och med tillfälligt nummer. Har även tagit bort tandställningen så no more braceface här inte, rätt nöjd med resultatet medan andra jag har rockat like fashion hasn't med på helgerna tycker att det blev rätt awesome så fint blev det ju. Sedan så har ja ju gått ut nian också, hatkärlek till den dagen alltså. Mycket tårar, vissa glada andra inte. Tog mig även vatten över huvudet och höll tal på avslutningen vilket blev lyckat, enligt mig iallafall.
Har ju inte hänt så mycket egentligen, pluggat röven av mig sista delen i nian så till hösten börjar jag Ekonomiprogrammet med inriktning marknadsföring och reklam på Thoren Business School som ligger på Medborgarplatsen, chill blir det ju. Nystart med helt ny skola, lärare och elever.
Sen kom jag ju hem från Kroatien för ungefär två veckor sedan, åkte den 18/6 kom hem den 2/7 solbränd och solblekt hår. Känns ju dock som all färg försvunnit sen jag kom hem, inge vidare bra väder i Sverige om man säger så.. Det får räcka, slänger upp lite bilder också. Sen går jag över till Jennifer tror jag, hon ville att jag skulle komma över och dricka kaffe och käka glass. Vem säger nej till det liksom? Aja, hem i skaplig tid sen för jag ska nämligen upp och jobba imorgon! Woopwooop

Förlovat sig har man gjort
Har ett awesome nyår 09/10

Rockat trots snön
Attackerad av paparazzis

Festat

Festat ännu mer

Besökt Sophia i Grekland

Varit en snäll vän och ställt upp på smink projekt

Fjällen med klassen
Umgåtts med underbara vänner
Prom
Partied even more

Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0