I<3CLOTHES

Hallå! Kom hem för ett tag sen, har varit i stan idag med Matilda. Fikat och handlat lite, mys! Fick med mig rätt mycket hem, ett par svarta jeans, ett par jeans shorts, två blusar, lite underkläder, ett linne, vanliga svarta tights och lite random smycken. Kände att det behövdes! Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, ta de lungt blir det iallafall för jag ska jobba imorgon. Kanske dra ut Jennifer på en promenad? Måste även städa mitt rum då jag har lyckats stöka till det igen, kläder överallt.. Blir tokig på det, man städar sen är det fint en dag sen så ligger det kläder och saker över hela golvet igen. Typiskt mig att lyckas med det.. Men slänger upp en bild sen så ska jag börja städa lite. Hörs senare!
xoxo



Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0