SOMETIMES I DO THINK.

Hallå där! Kom hem från mormor för ett tag sen, hon fyllde år så har varit där nere och fikat med hela släkten och så. Kort dag i skolan idag, orkade inte gå upp till 8, så detbelv vid 9 istället. Ea, lunch, slöjd, samling. Det har min dag bestått av, kändes somsagt ganska onödigt att dra dit.
Kom även på att det kanske är dags för mig att skaffa mig ett eget spotify-konta? Har ju haft mina spellistor på min systers konto, men man kan ju inte vara inloggade två samtidigt. Väldigt drygt... Men till den stora frågan, någon som har lust att skicka en spotify-invite till mig? Skulle vara väldigt gulligt. Men nu blir det duschen sen sängen. GODNATT


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0