OHJA.

Hej där! Var på jobbmöte för en stund sen, ett infomöte om företaget och sådant. Riktigt kul. Har och nyss pratat med chefen över telefon och jag fick jobbet! Ska på två-timmars kurser imorn och på fredag sen är jag och Jennifer fit for fight. Börjar redan nästa vecka, är faktiskt riktigt taggad för det här! Fick även veta att man kan tjäna fett med cash efter bara några månader! Cash is king!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fick även veta en liten bonus, dem brukar även åka på event och sälja. Så i sommar ska dom troligen på en tripp till Gotland under stockholmsveckan, fritt boende och allt. Naaaaajs säger jag bara.
Nu ska jag faktiskt försöka plugga lite, hörs sen! Puss♥


NEXT DESTINATION? STOCKHOLMSVECKAN GOTLAND

Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0