JOKE BITCH, JOKE.

Hej! Har precis ätit kebab, illa jag vet. Men vad ska man göra? Jobbade somsagt från 11-17 idag och det gick åt helvete punkt. Ska strax börja röra mig tillbaka mot stan, ska slagga på söder idag också. Så jävla härligt! 18 och jag flyttar till stan.
Jag vet att jag inte är så gammal, att jag inte beter mig som jag borde för att vara i den här åldern enligt vissa. Men jag orkar inte bry mig, fan tänkt om jag dör imorgon? Lev som om det inte fanns någon morgondag!
Lite bekännelser där, menmen. Jag är bara mänsklig.
Men nu börjar jag seriöst tro att Jennifer har drunknat i badet, måste ringa och se hur långt idioten har kommit. Skriver sen, puss!

Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0