OJDÅ.

Hallå! Nu är jag här, har inte haft tid att skriva idag. Har varit ute och sprungit runt hela dagen. Först i skolan, sen dra ner till tattoon och checka när min mor gjorde en gadd, sen spring till tåget och spinga runt i stan! Men nu är jag hemma. Jennifer och jag tog ett stopp förbi hennes kära far i skanstull, ett ganska långt sådant menmen. Kom dit runt 5 eller något och hem nu, haha. Så skönt att vara där, gash jag vill flytta till stan! Jaja, vi laddade ner Alice i Underlandet också, den nya verisonen som kom ut för inte så länge sen. Den var helt okej men hade förväntat mig bättre, så disneys orginal-verison är lätt bättre. Fick för mig att ladda ner den nu också, bara att hoppas på att den är klar tills man ska gå och lägga sig så blir det najs. Hörs sen, puss!

Vad tycker ni? Disneys orginal-verison eller Tim Burtons nya?

Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0