LONG TIME NO SEEN

Nej men hallå! Remember me? Jag brukade skriva lite skit i den här bloggen förut (med urusel uppdatering btw), om min vardag, kläder och weekends. Sen helt plötsligt kom ett väldigt ont bloggmonster och kidnappade mig. Japp, så är det och that's the truth!

Okej, tid att vara seriös. Men det lät väl lite trovärdigt? Inte? Nej, jag skulle inte tro på det för femöre.

Men nu ska jag börja blogga igen, tror ni verkligen på det fortfarande? Jaja, skitsamma.
Imorn så ska jag försöka hinna fixa ny design, känns som om att det behövs faktiskt. Men skulle bara ge er mitt tillkännagivande om bloggen. Nu blir det desperate housewives press hela natten, eller tills jag somnar iallafall.
GODNATT OCH SOVGOTT!

Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0