YOU THINK YOU'RE COOLER.

Nu är det så att det är ungefär bara cuatro días kvar tills jag åker till grekland, sick man.  Jag har inte hunnit få bort allt det överflödiga snoret som har funnits i min näsa i sisådär två veckor, det vägrar alltså. Det är typ så är att jag snyter min så jag tror att halva hjärnan kommer med, sen finns det fortfarande kvar 2 kg typ. Capish? Så det är ju bara för mig att springa förbi något apotek imorgon och inhandla menthol-nässpray!
Måste även inhandla ny sololja för min lär ta slut innan jag har tagit mig igenom dom här fyra dagarna, ska nämligen bli mellan 27-32 grader varje dag fram tills måndag.
Nu ska jag måla om mina naglar, sen blire entourage

PUSS!


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0