LONG TIME NO SEEN.

Hej på er också! Ser att ni inte har lämnat mig även fast min uppdatering har varit KASS på senaste tiden. Men nu är det sommarlov så tänkte att jag har väl tid för det är nu.. Eller så ångrar jag mig om en vecka och skiter i det. Vi fär väl se hur det blir.
Nu sitter jag iallafall här och laddar ner lite filmer som jag sen ska ha med mig till grekland, åker ju på måndag den 12 och kommer hem måndagen den andra augusti och det ska bli riktigt härligt! Är lite sårad över att båda mina favorit serier är slut, iallafall fram till i höst. Självklart pratar jag om dom desperata hemmafruarna, säsong 7 kommer ju ut nu i höst och är taggad på den. Tänkte underhälla mig med Gossip Girl så länge men, har redan kollat på säsong 1 och 2, sen finns ju inte 3an ute typ. Får väll sitta och nörda piratebay lite till och hitta en annan, kanske entourage? Eller The secret life of an american teenager? Vi får se..
PUSS!


Här är jag snart!

Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0