trötteR.

Yo brother, kom hem för en timme sen ungefär. Det blev ett stopp i tullinge och solariet på hemvägen, mötte även upp Ellan som hade varit och tränan så hon följde med upp och solade. Var ett tag sen jag träffade den filuren, vi kom även fram till att jag ska fälja med henne utomlands i sommar med henne familj. Najs ju! Antingen cypern, mallorca eller bulgarien tror jag att det var. Men det hinner ju ändras, är ju bara Januari nu.. Helvete.

Just nu sitter jag och nördar fb, dircker min äckliga avslagna cola som har legat i väskan och äter choklad och har allmäns tråkigt. Trött är jag dessutom så jag funderar på att börja fixa mig för sängen faktiskt. Lite tidigt men sånt kan behövas ibland. Men jag ska sluta sitta här och snacka massa skit och gå och tvätta bort mitt smink och borsta tänderna. Så om jag inte skriver mer idag, godnatt och sov gott så hörs vi imorn antagligen! PUSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0