SAKTA KROSSAR DET MIG ATT VETA.

Hej!
Var inte i skolan idag heller, vaknade runt halv 7 och mådde illa så jag somnade om. Har varit borta från skolan 3 dagar den här veckan, inte okej alltså... Menmen, imorn ska jag till skolan och det är en till bra sak med imorn. Det är FREDAG! Wiho. Så jävla härligt, älskar fredagar. Imorn ska jag spendera dagen men Ellan, vet inte riktigt vad vi ska göra men sen blir det slagg hos henne. Vad ska ni göra imorn? Fest? Eller kanske fredagsmys med pojkvännen?
Aja, ska börja fixa mig lite smått nu. Ska ner till centrum och köpa nya uggs. Som alla kanske vet hatar jag vinter skor och går runt i konverse även fast det är -20 och snöstorm ute. Men min mor har tröttnat på det och tvingar mig att köpa ett par uggs... Funderar på ett par låga svarta. Sen vid 7 är det träning, men ska platta håret nu, PUSS!


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0