SEGT.

Hej du! Hade nyss oförberett prov i matte, likaså igår. Men vad inte här igår, var ju och spände mina räls. Vilka gör riktigt ont just nu.. Men jag tror det gick bra, eller det är väl mer önsketankar.

Pratar just nu med Rahma, vi funderar på att börja med so-uppgiften vi fick för sisådär tre veckor sen. Ett grupparbete om u-länder osv. Grupparbete och ingen i gruppen har börjat, great.
Annars har det varit en riktigt seg dag, min älskling just nu är inne på kemtvätt, min tjocka fjortis fjällräven alltså, så jag måste ha en trench-coat(?) för jag vägrar ha en röd everest jacka! Dom är riktigt fula tycker jag. Så jag fryser som en idiot så fort jag går ut, bråkade med mamma imorse och är allmänt trött och irriterad. Nu ska jag bara stå ut den sista en och en halv timma här i skolan sen blir det hem och sova, najjjjjjjjjjjjs.
Det blev ett väldigt osammanhängade inlägg, men skitsamma. cya later, puss!




Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0