MYSKVÄLL.

Hallå!
Sitter här på söder med Jennifer hos hennes fader. Kom hit för ett bra tag sen, somnade faktiskt riktigt tidigt igår, vid hakv tio. Helt sjukt, gick och la mig för att kolla dom sista avsnitten av The Vampires Diaries sen somnade jag. Fast det var riktigt skönt, men så blir man väckt vid 6 på morgonen av att min kära syster kommer hem gråtandes typ. Hon hade blivit förföljd av två snubbar från tumba när hon och hennes kompis hade splittrats. Lite läskigt faktiskt..
Nu funderar jag och Jennifer iallafall på att gå ner och sätta på bastun och bubbelbadet sen gå och köpa godis. Men Jennifer vill inte dela en ben & jerry's cookie dough för jag äter bara kakbitarna, haha.
Ska springa ner nu så vi hinner till konsum innan det stänger. Puss!


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0