FATTAR INTE.

Hi you, vet att min uppdatering är urusel och jag vet inte vad jag ska göra. Kom hem vid halv 3 idag, tog en morot sen somnade jag tilla för ungefär en halvtimme sen så jag vaknade av att mamma kom hem från någonstans. Alltså jag fattar inte hur jag kan sova så sjukt mycket hela tiden? Helt sick, jag sover nästan ingenting. Då är jag trött, sen sover jag jätte mycket. Men är fotfarande sjukt trött? What's my problem?
Imorn blir det ingen skola, ska vara på medis halv 11 imorn för att spänna rälsen och kedjan. Säger bara PAIN efteråt alltså...
Slänger in en låt som jag har haft i huvudet hela dagen. Fattar inte hur eller varför, den har bara funnits där. Det är iallafall intro låten till ''Livet enligt Rosa'' som gick på tv förut. Kommer ni ihåg den?

To Win My Love - Anna Maria Espinosa


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0