SORRY DEAR.

Ja precis, har inte bloggat särskilt bra på senaste. Har haft mycket crazy och cozy för mig.. Hihi, nyfikna? Ni får aldrig veta. Kanske gör en "har gjort lista" i slutet av lovet. Idag har jag bara tagit det lungt, vaknade på söder, först runt 12, sen somnade jag om och vaknade vid 3 igen och sedan vid 5. Lite synd, för det har ju varit grymt väder alltså. Hoppas det håller i sig! Har även jobbat på hudcancern idag, hard shit. Men börjar faktiskt bli ganska brun nu, de är najs.
Känns som om att jag har tagit det väldigt lungt nu i början av lovet, so not me.. Men blir väl förmodligen ändrig på det snart. Nu ska jag jobba lite på en ny design, sen göra kudden sällskap! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0