SORRY DEAR...

...För min keffa uppdatering den sista tiden av lovet.
Ska jag sammanfatta hela lovet så har det varit ganska segt men ändå rätt skönt. Varit frisk ungefär 2 dagar av lovet, resten sjuk. Dom två dagarna var det ju självklart fiesta, även en dag till när jag inte mådde så bra.. Haha, party har väl antagligen inga gränser.
Nya veckan börjas med ett fett spanska prov klockan 8 på morgonen, riktigt härligt när man har totalt glömt bort det. Eller kanske förträngt det..
Nu ska jag sova, men kan slänga upp lite bilder från veckan som varit;


Jennifer och Jag


Moí

Inte världens vackaraste bild, men den duger i krig. Eller?


John och Jag


Ja, jag och Jennifer slaggade i hennes bubbelbad en natt, varför? För vi inte kunde sova pågrund av två snarkande bögar.


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0