SOLEN HAR HITTAT TILLBAKA!

Hej! Har precis varit ute och gått med min hund i ungefär en timme, så jäkla härligt väder alltså! Det är sjukt, man blir så glad av sol och värme. Det som skulle vara typiskt nu är att om det blir snö till valborg?
Gick iallafall inte till skolan idag, dels för att jag inte hade lust att röra mig från sängen och dels för att jag hade mensvärk som en jävla jude. Skulle egentligen haft so-seminarium idag, men det fick flyttas framåt. Skönt att det gick!

Sitter just nu ute på min balkong och dricker iskallt limevatten, så gott och fräsht! Vet ni att man borde engentligen dricka ett glas varmt lime/citron-vatten varje dag? Det rensar hela kroppen och ger en bra start på dagen + att det skitgott. Men nu ska jag och mamma göra lite kycklingsallad med bulgur och tzatsiki, sen blir det pilates! Måste ju komma iform vare sig man vill eller inte.
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0