OH HAPPY DAY!

Hallå där! Hur mår ni? Jag mår bra idag, förutom grymma spänningar i underkäken. Var på medis idag hos tandregleringen och fick mina räls under, kul. Haha, Jennifer följde med mig dit. När vi var på vär dit så möter vi en skolklass i trappan och en unge först till mig ba; Är det inte du som är blondinbella? Haha, jag kollade lite konstigt på honom sen så fragade han Jennifer samma sak.
Vi gjorde dom säkra på att vi inte var hon innan vi fortsatte upp för trappan skrattandes.

Kom nyss tillbaka från en liten runda i ringen, gick mest dit för att kolla saldot på kontot för dom har ju tagit bort bankomaterna som finns här precis vid Jennifers pappa. Iallafall när vi gick där så gick vi förbi några säljare, blev uppraggade av dom och nu har man nästan helg och sommarjobb. Det är nice.
Ska hjälpa Jennifer att klippa ihop en film nu, puss!

Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0