FRRRRRRRRRIDAY.

Hallå bloggen!
Har inte bloggat så mycket på senaste, har helt enkelt inte haft tid. I'm sorry. Men idag är det fredag och då är vi glada! Sov på söder inatt, höll inte på att komma upp till skolan, illa. Men kom upp tillslut men missade tuben, men hann faktiskt i tid ändå. Hade inte någon lång dag i skolan alls, riktigt sköna fredagar jag har alltså. Slutade runt 10 idag, men brukar sluta runt 11 halv 12. Sen mötte jag pappa, fick pengar, pratade lite och sen drog jag tillbaka hit till stan. Tänkte kolla efter en bustier inne i ringen, men självklart har inte h&m några alls, lidex har tagit bort sin underklädsavdelning och twilfit hade inte några fina. Men ska dra med min Jennifer in till city och kolla runt lite där. Nu ska jag lägga in lite bilder på vad jag köpte här om dagen när jag var i stan med min syster!


Bild från Grekland förra sommaren med Fia, miss it. Värmen och alla härliga greker! Överväger fan på att tvinga mamma att låta mig åka ner i sommar igen..


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0