SLEEP TIGHT!

Ojdå, blev längre än en tripp ner till centrum iallafall! Kom hem för ungefär en halvtimme sen, hihi. Har varit hemma hos pontus med ellan, matte & jennifer. Vi kolla på film och bara chilla galet. Kollade på filmen Taken, sjukt bra även om jag bara såg halva, ellan berätta början av filmen. Den handlade om typ två tjejer som skulle till ena tjejens kusiner i Paris och bo hos dom, men så var inte dom hemma så do hade hela deras lägenhet för sig själva, sen när dom gick ut kom en snubbe och ba; Ska ni med på fest? sen typ lurade dom dom så de va inte fest, dom va typ nån maffia som va riktiga tuffingar. Inte äns ryska maffian vågade gå på dom, så ni förstår då. Dom drogade ner massa tjejer och gjorde dom till horor, typ sålde dom på auktion och sånt shit. Men den ena flickans pappa va pensionerad CIA-agent så kom och slog ner alla. Han va tyngre än Rambo fan :) Iallafall, jag rekomenderar verkligen den där filmen, sjuuuuuuuk bra. Lite scary en ändå.

Imorn är det skola för min del, men går bara till 12 så det är chill, sen ere PAAAAAAAAAAAARTY! Fredag fan, åh great! Man blir så glad av fredagar, visst? Men nu ska jag bara farma klart sen ska jag sova, sova, sova. Så godnatt och sovsött så hörs vi imorn!


Ni måste se den!


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0