DESPERATE HOUSEWIVES!

Sho bror! Haha, nejdå. Skooja, lite bara, nog med att jag går i skolan med små turkar behöver jag inte prata som dom. Aja, mycket prat för en liten sak. Bloggade inget mer igår för blog.se funkade inte, skit sida. Kom bara upp "Länken är bruten" -.- irriterande.

Idag vaknade jag halv 11 och böjade skolan vid 8, riktigt lyckat. Vore det inte för att vi hade idrottsprov så skulle jag legat kvar och sovit. Angående provet så tror jag att det gick bra. Det va inom mattgymnastik, alltså kullerbyttor, handstående och sånt. Man skulle gör en serie med 5 olika rörelser och sen kunna berhärska dom om mann ville ha dom lite högre betygen, var inte så särskilt svårt hoppas på ett VG iallafall ;)

Aja, nu ska jag fortsätta kolla på desperata hemmafruar! :)
Adios!


  

Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0