HÖRSTLOV BITCHES!

Tänker inte komma med massa bortförklaringar nu om varför jag inte har bloggar, har helt enkelt inte orkat. Ska börja bättre nu, det lovar jag!

Idag är det sista skoladagen innan höstlovet, även kallat halloween-lovet. Det är väl halloween nästa helg? JAg vet iaf redan vad jag ska vara, en liten djävul (a) haha.

Sitter just nu i V1 med Nicole, Sophia, Selma, Veronica, Maria, Amela, Alexandra & Johanna. Borde jobba lite men orkar inte, not good. Sen efter skolan ska jag slå en pling till Helly och möta upp henne, sen ska vi till Storvretsbadet och möta Ellan, dra och sola sen fixa lite hemliga ärenden med Jennifer. Jaja, kommer iaf bli en grym helg! :) Kyss! 

Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0