FESTFREDAG!

Godmorgon, hann aldrig blogga på morgonen. Va lite stressad, som vanligt. Men sitter i skolan nu med Nicole, Johanna, Selma och Maria. Försöker göra färdigt min engelska om Anne Frank, sjuuuukt tråkigt. Jag dör! Haha, men saksamma. Har bara ea 50 minuter nu sen, lunch, teknik 50 minuter sen slutar jag runt 11.55. Greeeeeeeeeeat! Senare idag ska jag till min kära mormor och morfar. Han har köpte en ny data med hightek typ. Och han fattar ingenting av det så om jag inte hjälper honom så kommer han släga den i sjön snart eller nått. Inte så kul.
Gash, jag får damp också. Dom har blockat facebook här i skolan så jag har inget att göra på dagarna.

Sen ska jag väl möta upp jennifer, då rullar vi in mot stan och gör lite ärenden. Then it's gonna be a good and loooong night i think ;)

Men ska försöka göra klart allt nu, hörs senare. Kyss!


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0