CAN'T SLEEP BROE!

Yo! Vet att min update har vart KEFF i helgen, men det finns bara inte tid till det. Nu i veckan ska jag bättra mig. Hoppas jag. Haha, men helgen har varit tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuung. Haha, fyfän vad ond man kan va, haha. Tänker inte skriva ut det. Men i fredags va jag och nåra kompisar hemma hos mig och hade kul, sen i lördags tog jag och Jennifer det bara lungt på dagen, sen vid 8 typ drog vi till Marcelo och glodde film som vanligt, då kollade vi på I Taket Lyser Stjärnorna. Filmen är grym tycker jag. Sen drog vi ner till centrum vid halv 11 och mötte upp Ellan och Jessica, pratade lite med dom, sen drog vi till donken och träffade Micke, Pontus, Marcus och Emilia där, sen kom Malin dit från en fest i Salem som typ hade blivit kaos. Sen hörde Jennifer med sin kära vän Matti vad han gjorde. Då var det efterfest hos Matti! Så vi drog till centrum och chillade på dom. Sen vare party all night long, gick och la oss vid 8 på morgonen. Yeaaaah, helgen har som sagt varit tung.

Nästa kommer också bli det, har redan planer för den. Det är ju fyfän höstlov på fredag, men det händer en annan rolig sak då också. MY BIRTHDAY! Hihi, så ska antagligen fika med släkten hemma sen blir det utgång! På lördag blir det slagg hos elin, troligen och förhoppningsvis utgång då också! Löööööööööööve it.
Aja, nu ska jag. Eller måste. Sova. Skola imorn, fyfän usch, vill inte. Skitsamma.
Godnatt, touch you tomorrow.

Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0