BRR, ICE AGE COMIN' UP

Har precis smörjt in mig med coconut body butter, luktar skitgott! Idag har jag varit i skolan, sen tog jag bussen direkt till rönninge och mötte upp Jennifer där, vi solade. Sen åkte vi hemåt, i tumba träffade vi Helly och Ellan. Tänkte först dra hem till ellan, sen blev det att jag och hon åkte hem till mig. Färgade mitt hår, blev inte jättebra men duger, är inte värsta lampan nu längre iallafall. Puh! Sen kom Helly hit, vi åt sen drog vi ut igen, rullade ner mot centrum och det blev lite drama där, men är förstående för det :/ men hoppas allt löser sig nu hjärtat!

Nu ska jag geeka lite framville, vilket jag förmodligen kommer göra hela natten eftersom jag är ledig imorn, GREAT! Haha, men ska även kolla runt lite på nätet efter kläder. Fick min födelsedagspresent tidigare av pappa så jag har lite cash som måste göras av med! Det är alltid så, får jag pengar så gör jag av med dom direkt. Har redan gjort av med 600 spänn sen lördags på skit ... Aja, touch u later alligator!


Kommentarer
Postat av: mahlet

noo gooood to smokeeey okeeej !!

2009-10-20 @ 12:58:52
URL: http://superflys.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha :P

2009-10-21 @ 00:18:38
URL: http://ddannie.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0