zzZZZzZZzz ......

Godmorgon bloggen! Vaknade nyss :$ Fyfan vad skönt det var att sova, älskar sovmornar. Men tyvärr så har inte jag nåra på mitt schema. Därför kan det bli lite knas med morgonlektionerna ... Jaja, orkade inte slänga in ett sista inlägg igår, blev sjukt trött bara sådär. Så jag kolla klart på filmen ''10 things I hate about you''. Har sett den förut, den är bra. Idag har jag lite saker att göra: 
  • Först och främst komma upp ur sängen
  • Städa hela mitt rum + dammsuga och tvätta golvet
  • Åka ner till tumba och fixa lite saker
  • Träffa Jennifer och Ellan
  • Dra och simma
  • Ta hand om hunden hela kvällen

Men nu ska jag dra och käka frukost, är skithungrig!
CYA BITCHES!


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0