JA, JUSTE

Jag har ju en blogg som ska uppdateras också, juste!

Har inte haft tid på länge. Är sjukt stressad hela tiden, måste göra de där och de här ... Jaja, men man kommer ingenstans med bortförklaringar.

Dom två senaste dagarna har jag sovit och knaprat alvedon. Då tänker ni säkert varför? Jo, fö jag har opererat min mun. Nej, inte ankläppar som kissie, jag har typ ''problem'' med tänderna. Så, har blivit sjukt seg av alla alvedon och ipren jag har behövt ta för att hindra smärtan. Men imorn ska jag prova gå till skolan, mår jag som en jävla jude drar jag hem. Men för att äns komma till skolan imorn måste jag sova nu, ska bara kolla lite på facebook, sen sova! Så, GODNATT!


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0