G33K!

Hallå! Kom precis in med hunden, fyfan vad det är kallt ute. Som sagt, brr ice age is comin' up! Usch för det. Vem vill gå med tre tjocktröjor och fjällis på sig i vinter liksom, jag är iallafall inte på.

Idag har jag och Jennifer varit nere och simmat. Simmade i 45 min! Va asskönt och avslappnade. Sen en lång stund i bastun, haha mig love bastu. That's it! Vi bestämde även att vi ska simma 4 gånger i veckan, måndag onsdag fredag och söndag.

Efter det har jag bara suttit hemma vid tv;n och det har varit skönt. Är helt slut efter lovet, har inte blivit särskilt mycket sova om man säger så ... Men därför ska jag gå och lägga mig nu. Ska bara farma :$ Puss & Godnatt!

Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0