ETT LÖFTE

Har inte bloggat på ett jävligt långt tag, vet. Men fnns inte tid för det ibland, all går ju till kompisar, skolan, träninga och fester ... Lite synd. Men ha sovit hos erkan hela helgn med skönt folk. Härligt! Och i fredags när jag ock erkan satt vid hennes matbord och hade ett ganska onyktert snack så lvade jag henn att börja bogga bättre. Ett löfte är ju ett löfte. Men hnner inte blogga mer nu, ska sätta mig med mammas pojkvän i soffan och kolla på "El classico" Barcas klack är ju riktigt tung ...


Kommentarer
Postat av: ERKAN! ;D

BRA DÄR :D

2009-11-30 @ 12:54:20
URL: http://sheisback.blogg.se/
Postat av: Izabella

sv: HAHA idiot jag vill göra också :D de skitfint!

2009-12-11 @ 07:11:13

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0