ETT HÄRLIGT HÖSTLOV

... Är nu slut, dagt för skola och allvar igen. Har haften riktigt rolig vecka med massa vänner! Halloween fester och vanliga myskvällar. I fredags va jag ju hemma hos Alice i Salem. Riktigt rolig fest tills polishelvetet kom ch förstörde allt. Det ända dom har för sig verkar det som, ta ungdomars dricka och åka till fester och förstöra ... Jaja, skitsamma. Sen när vi hade städat klart när alla hade dragit drog jag och Alice till Ricki på efterfest hahahhahah. Fyfan asså, om hem runt halv 6 sen oh va helt död. Sen igår skulle jag och Jennifer till stälje på halloween fest, men sen kom Ellan och Kim och hämtade oss, vi åkte hem till Ellan, fixade oss och lite sånt sen drog vi till Jonna ett tag. En blev det efterfest hos Ricki igen, riktigt kul! Ett väldigt bra slut på ett väldigt bra höstlov 

Idag har jag inte gjort så mycket, varit hos min mormor och morfar och träffat min morbro och fck försenad fördelsedagspresent, 350:-. Sen möte jag ellan i centrum, hon va inte så glad och förstår helt varför. Men gumman, du vet vad jag tycker ...
Kom hem runt nio och har inte gjort ett piss sen dess. Nu funtar jag på att kolla min farm sen lägga mig och kolla på en film. Skriver mer senare eller imorn helt enkelt. Kyss och Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0