DAGS FÖR SÄNGEN.

Sitter här i sängen med min lilla älskling, g33kar facebook och livet leker eller vad säger man? Haha, nejdå men funderar på om jag ska börja tänka på refrängen om jag någonsin ska komma upp imorn. Gick ju till skolan idag, och det gick åt helvete. Ville bara ta alvedon efter alvedon, fast det går ju inte. Gick runt som en liten zombie i vissa stunder och i vissa var jag typ hur hyper och pigg som helst. Stannade kvar i skolan till halv 5 idag, jag och Nicole behövde verkligen jobba med vårat hus-preojekt. Både den praktiska och skriftliga delen. Men det är sjukt, jag stannar i skolan, frivilligt, till halv 5 och pluggar. Men det är riktigt bra tycker jag, lite cred till mig eller? Haha. Jaja, nu ska jag väl försöka sova. Vilket inte kommer gå eftersom facebook existerar!
GODNATT OCH DRÖM SÖTT!


Grymt fin låt.


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0