JULAFTON.

Hejsan alla!
Sitter här hos min mormor och morfar, har ätit och öppnat julklappar. Har inte hunnit skriva någonting idag, behövde gå upp vid halv 11 för att vara klar halv 12 då jag skulle till min morbror ute i grödinge och träffa en liten del av släkten, sen runt 6 åkte vi vidare till min mormor och morfar, taxin var en halvtimme sen så fick stå ute och vänta. Inte kul.. Men hade tur att va äns fick en taxi, för alla hade ju tagit en snaps till maten om man säger så ... Jag har fått massor med fina presenter, nya skullcandy hörlurar, massa prsentkort och underläder är lite av det, vad har ni fått? 
Men nu ska jag fortsätta vara social med min morfar och sjunga ryska julsånger med honom, haha
FRÅN MIG TILL ER GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!


Ni missade väl inte Kalle Anka?


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0