GASH, LÅNGTRÅKIGT

Precis, nu börjar det bli riktigt tråkigt. Har absolut ingenting att göra, alla kusiner har dragit, syster har dragit till sin pojkvän och självklart ska mamma sitta kvar och prata även fast dom redan har pratat om allting. Suck. Därför har jag gliiiiiidit runt på facebook i ungefär en och en halv timme, fan vad roliga grupper det finns, blev nyss inbjuden till en som hette ''Obama förstörde spelet neger och president'' Lite rasistisk men ändå lite rolig.

Några andra lite roliga grupper:

Vi som älskar musik som stör grannarna
Jag är inte så jävla full, bara du som är så jävla nykter
Vi som dör av garv när någon ramlar
Vem är Martin Mutumba? Vi har Hrvoje Milic
10 skäl till att server alkohol i skolan
Skratta åt hammarby i superettan 2010
Jag skiter i om du inte har något att dricka, men ge fan i min öl
Det är snart 2000 år sedan jesus dog, kanske dags att glömma och gå vidare? (Lite rasistisk bara)
Tofsar ska sitta på benen, inte i håret


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0