4 dagar kvar.

Egentligen tycker jag att julen är lite överskattad och deprimerande, tillochmed mer än att vara ensam på alla hjärtansdag? Men ändå så älskar jag den! Skumt ... Det är ju bara 4 dagar kvar. Så därför sitter jag just nu hos min mormor och har bakat lite lussebullar, pepparkakor osv. Idag är det söndag, och alltså en officiel bakis-dag. Någon som håller med mig? ¨
Sen en vecka full med rester av julbordet kommer en annan väldigt händelserik ''högtid''. Nyårsafton. Det är bara en bra ursäkt till att kunna supa skallen av sig. Men kul har man. Men ska sluta vara pesimist nu. Lev livet fullt ut medans du kan. Men nu är jag over 'n' out flr den här gången. Keep in touch

 


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0